Згідно із НП(с)БУ 1 подавати неконсолідовану звітність мають право тільки ті Компанії, які відповідають критеріям малого бізнесу. Однак це зовсім не стосується середніх компаній!

Це означає:

  1.  Консолідована звітність складається зовсім по інших принципах. Головна ідея полягає в тому, що при консолідації фінансову інвестицію не можна відображати в балансі однією строфою. Потрібно приєднувати всі активи та пасиви дочірньої компанії (тієї самої фінансової інвестиції) до материнського балансу у пропорціях долі володіння. Консолідована звітність може СУТТЄВО відрізнятися від окремої звітності материнської компанії.
  2. Аудитори оцінюють суттєвість та визначають наскільки суттєвий вплив на консолідовану звітність мають активи та пасиви дочірньої компанії.
  3. Для підтвердження консолідованої звітності потрібно також провести аудит дочірньої компанії та перевірити всі кроки консолідації, якщо це відповідає критеріям суттєвості по оцінках аудиторів.
  4. Якщо аудитори не мають змоги виконати всі ці кроки, це може загрожувати негативним висновком, або навіть відмовою від висловлювання думки аудиторів.

Сподіваємося вам було корисно дізнатися, що середній бізнес також може бути змушений готувати консолідовану звітність, та до чого може призвести її відсутність при аудиті.

Якщо у Вас є питання по відображенню фінансових інвестицій у вашому балансі, ми залюбки надаємо таку консультацію.


Contactez-nous